اردبیل قهرمان رقابت های کشتی خردسالان استان شد+عکس

رئیس هیات کشتی استان اردبیل گفت:رقابت های کشتی آزاد و فرنگی خردسالان استان با قهرمانی تیم اردبیل و با معرفی نفرت برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان اردبیل، قدرت حاج نوری گفت:مسابقات کشتی خردسالان استان با حضور ۹۸ کشتی گیر در ۱۲ وزن در دو رشته آزاد و فرنگی در محل خانه کشتی مرحوم جابر عباس زاده اردبیل برگزار شد.

وی افزود:در این دوره از رقابت ها ۳ تیم از اردبیل و ۶ تیم از شهرستان های پارس آباد، بیله سوار، مشگین شهر، خلخال، گرمی و اصلاندوز حضور داشتند که با هم به رقابت پرداختند.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل می گوید:این مسابقه با ۱۴۶ کشتی در دو رشته آزاد و فرنگی برگزار و در پایان نفرات و تیم های برتر استان معرفی شدند.

نوری بیان کرد:در رشته آزاد تیم های اردبیل الف، بیله سوار و اردبیل ب و در رشته فرنگی تیم های اردبیل الف، اردبیل ب و پارس آباد به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است مسابقات کشتی آزاد و فرنگی استان اردبیل با حضور پرشور تماشاگران، خانواده های کشتی گیران، پیشکسوتان کشتی استان در اردبیل برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلاس استاژ مربیگری کشتی آزاد در اردبیل برگزار شد+عکس

ش مرداد ۲۹ , ۱۴۰۱
کلاس استاژ مربیگری کشتی آزاد استان با حضور مدرسی از فدراسیون کشتی در اردبیل برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان اردبیل، کلاس استاژ مربیگری کشتی آزاد با حضور ۲۰ شرکت کننده از استان اردبیل از ۲۴ لغایت ۲۸ مردادماه ۱۴۰۱ در خانه کشتی مرحوم جابر عباسزاده برگزار […]

You May Like

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع