برگزاری جشن پهلوانک‌ها با حضور ۸۲ کشتی‌گیر نونهال در اردبیل

دبیر هیات کشتی استان اردبیل از برگزاری جشن پهلوانک‌ها با حضور ۸۲ کشتی‌گیر آزادکار نونهال در اردبیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان اردبیل، احمد حبیبی افزود: مسابقات انتخابی کشتی آزاد پهلوانک های شهرستان اردبیل با حضور ۸۲ کشتی نونهال در ۱۱ وزن و با ۱۵۲ کشتی از تیم های مختلف در سالن مرحوم عباسزاده خانه کشتی اردبیل برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مسابقه که نونهالان با هیجانی خاص در کنار خانواده هایشان به سراغ حریفان خود رفتند توانستند با یک رقابت خوب و هیجانی روزی پرشور در کشتی اردبیل رقم بزنند.   

دبیر هیات کشتی استان اردبیل تصریح کرد: در این رقابت مهدی قهرمانی، امیر مهدی رضانژاد، محمدحسین نعمتی، امیرعلی ندایی، سید علیرضا اعزازی، نیما یقینی، پارسا جعفرزاده، سبحان حیدری، علی امبر اصل، آرمین تیموروند، و امیرعلی نیکخواه مقام اول اوزان مختلف کشتی آزاد پهلوانک ها را کسب کردند.

حبیبی گفت: به عنوان بخشی از برنامه توسعه کشتی اردبیل، جشنواره کشتی پهلوانک‌ها در این شهرستان با حضور بی‌سابقه کشتی گیران در خانه کشتی اردبیل به انجام رسید و روزی پرشور در کشتی اردبیل رقم زد.

وی بیان کرد: از میان همین کشتی گیران نونهال، چهره‌های مستعد شناسایی می‌شوند و مسیر موفقیت را در پیش می‌گیرند.

خبرنگار: حسن علیپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

خانه کشتی دانش‌آموزی در اردبیل راه‌اندازی شد

ج آذر ۲۵ , ۱۴۰۱
نهمین خانه کشتی دانش‌آموزی با همکاری هیئت کشتی و آموزش و پرورش استان اردبیل در هنرستان شهید شهریاری ناحیه یک اردبیل راه‌اندازی شد. به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان اردبیل، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با هدف استعدادیابی و شناسایی نخبگان […]

You May Like

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع