تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل اردو زد

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان برای حضور قدرتمندانه در مسابقات آسیایی و جهانی اردوی آمادگی خود را در اردبیل برپا کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان اردبیل، سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشور گفت : این دومین مرحله از اردوی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران است که با حضور ۲۸ کشتی‌گیر از استان‌های مختلف در حال برگزاری است.

محسن سوریان می گوید: از بین این کشتی‌گیران در ۱۰ وزن، ۱۰ کشتی‌گیر در نهایت انتخاب شده و به مسابقات آسیایی و جهانی که امسال برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

او با قدردانی از میزبانی استان اردبیل و سالن کشتی جابر عباس‌زاده در ارتقای آمادگی کشتی‌گیران گفت: نفرات منتخب جام علی‌آباد تهران و جام پیروزی ترکیه برای این اردو دعوت شدند تا ما بتوانیم در قالب ۶ اردویی که برای آمادگی بیشتر تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی برگزار می‌شود، نفرات منتخب خود را برگزینیم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشور گفت: اردوی اردبیل، اردوی پرفشاری است که کشتی‌گیران در این اردو توان خود را برای حضور در رقابت‌های آسیایی و جهانی محک زده و تلاش بر این است تا با ارتقای سطح آمادگی بیشتر بتوانیم برای کشورمان مدال‌های رنگارنگی را به دست آوریم.

سوریان وضعیت تیم و اردو را بسیار مناسب و مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تدارک لازم برای تیم کشتی فرنگی در رده سنی نوجوانان در نظر گرفته شده و امیدواریم شرایط مطلوب‌تری را برای حضور در رقابت‌های مختلف تجربه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در اردبیل برگزار شد+(تصاویر)

چ اردیبهشت ۲۷ , ۱۴۰۲
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان از روز ۱۹ خردادماه در شهر اردبیل آغاز شده است. به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان اردبیل، آزادکاران نونهالان در این اردوی یک هفته ای برنامه های تمرینی، تفریحی و فرهنگی را در دستور کار دارند. تیم ملی کشتی آزاد نونهالان اواخر تیرماه […]

You May Like

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع