دعوت ۳ کشتی گیر و یک مربی اردبیلی به اردوی تیم ملی

از سوی فدراسیون کشتی ۳ کشتی گیر و یک مربی اردبیلی به اردوی آماده سازی تیم های ملی کشتی فرنگی دعوت شده اند.

به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان اردبیل، از سوی فدراسیون کشتی آریا نامجوی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و مهرداد قسمتی در وزن ۶۲ کیلوگرم و دانیال ایزدی در وزن ۷۵ کیلوگرم و نادر مشروطی به عنوان مربی از استان اردبیل به اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شد اند.

در این اردو آریا نامجوی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که از تاریخ ۱۳ لغایت ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ در محل کمپ تیم های ملی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار خواهد دعوت بعمل آمده است که روز جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح در محل برگزاری اردو حضور خواهد یافت.

همچنین مهرداد قسمتی و دانیال ایزدی به عنوان کشتی گیر و نادر مشروطی به عنوان مربی از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۱ در محل کمپ تیم های ملی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سالن شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد دعوت به عمل آمده که از روز سه شنبه ۱۷ خرداد ساعت ۱۰ صبح در این اردو حضور خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

رئیس هیات کشتی استان اردبیل انتخاب شد

چ خرداد ۱۱ , ۱۴۰۱
قدرت حاج نوری با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رییس جدید هیات کشتی استان اردبیل انتخاب شد. مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان اردبیل روز سه شنبه با حضور ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و اعضای مجمع در سالن کنفرانس ورزشگاه جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد. در این […]

You May Like

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع