علی جانی نائب قهرمان مسابقات بین اللملی شد

علی جانی کشتی گیر شایسته اردبیلی در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی کشور مقام نائب قهرمانی را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان اردبیل، علی جانی کشتی گیر وزن ۹۲ کیلوگرم فرنگی کار اردبیلی در مسابقات بین المللی نوجوانان فرنگی جام رحیم علی آبادی که در استان خراسان رضوی شهر سرخس برگزار شد توانست با شکست حریفان خود به عنوان نائب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام رحیم علی آبادی دارنده مدال نقره المپیک و مدال های نقره و برنز جهان روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه در شهر سرخس استان خراسان رضوی برگزار و در پایان تیم ایران بعنوان قهرمانی دست یافت.

در پایان این مسابقات که با حضور ۱۳۷ کشتی گیر از کشور های ایران، مجارستان و ارمنستان برگزار شد، تیم کشورمان با ۶ مدال طلا، ۳ مدال نقره و یک برنز و کسب ۲۲۵ امتیاز بعنوان قهرمانی رسید، تیم ارمنستان با ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و یک برنز و ۱۱۹ امتیاز دوم و تیم مجارستان با ۲ مدال طلا، یک مدال برنز و کسب ۸۳ امتیاز سوم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

درخشش کشتی گیران فرنگی کار اردبیلی در مسابقات بین المللی/آریا نامجوی طلایی شد

س اردیبهشت ۲۰ , ۱۴۰۱
سرپرست هیات کشتی استان اردبیل گفت: کشتی گیران شایسته استان اردبیل در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام شاهد خوش درخشیدند. به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان اردبیل، قدرت حاج نوری گفت: در پانزدهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی جوانان فرنگی جام شاهد گرامیداشت شهید عشوری که در […]

You May Like

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع