قهرمانی مقتدرانه تیم کشتی فرنگی اردبیل در لیگ منطقه یک کشور

رئیس هیات کشتی استان اردبیل گفت: تیم کشتی فرنگی نوجوانان استان در لیگ منطقه یک کشور خوش درخشید.

به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان اردبیل، قدرت حاج نوری، رئیس هیات کشتی استان اردبیل گفت: لیگ منطقه یک کشتی فرنگی نوجوانان کشور صبح امروز با حضور دو تیم اردبیل و آذربایجان شرقی در سالن دو هزار نفری شهید آسمانی استادیوم تختی اردبیل برگزار شد.

وی افزود: در این دیدار که تیم های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی،زنجان و اردبیل هم گروه بودند تیم های آذربایجان غربی و زنجان از این مسابقات انصراف داده و تنها دو تیم اردبیل و آذربایجان شرقی در دو دور رفت و برگشت به مصاف هم رفتند.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل ادامه داد: تیم کشتی فرنگی نوجوانان استان اردبیل در دور رفت مسابقات لیگ منطقه ای کشتی فرنگی نوجوانان توانست با نتیجه ۸ بر ۲ بر حریف خود آذربایجان شرقی غلبه کند.

حاج نوری تصریح کرد: دور برگشت مسابقات لیگ منطقه یک کشتی فرنگی نوجوانان کشور نیز از بعد ازظهر امروز از سر گرفته شد که تیم قدرتمند اردبیل با نتیجه ۸ بر ۲ تیم آذربایجان شرقی را شکست داد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

در پایان طی مراسمی از استاد مالک آذین فر پیشکسوت داوری استان و از پیشکسوتان و قهرمانان کشتی تجلیل بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مسابقات لیگ منطقه یک کشتی فرنگی نوجوانان کشور- اردبیل(گزارش تصویری)

س شهریور ۲۹ , ۱۴۰۱

You May Like

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع