کرمانشاه قهرمان مسابقات سه جانبه کشتی آزاد نوجوانان/ اردبیل نایب قهرمان شد

رئیس هیات کشتی استان اردبیل از قهرمانی استان کرمانشاه در مسابقات سه جانبه کشتی آزاد نوجوانان کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان اردبیل، قدرت حاج نوری گفت:این مسابقات از صبح امروز با گرامیداشت شهدای والامقام کشتی استان در سالن کارگران و با حضور استان های کرمانشاه، آذربایجان شرقی و اردبیل آغاز شد.

وی افزود: در این مسابقه ۶۰ کشتی گیر با ۸۹ کشتی در ۱۰ وزن با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم کرمانشاه مقام اول، تیم اردبیل مقام دوم و تیم آذربایجان شرقی مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل بیان کرد: این مسابقه برای آمادگی تیم ها و برای حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور برگزار شد.

حاج نوری گفت: در فینال این مسابقه آریا شیرزاده (کرمانشاه)، امیر حسین خزایی(کرمانشاه)، بنیامین دارابی(کرمانشاه)، امیر حسام نوری(کرمانشاه)، ایمان سوهانی(کرمانشاه)، مبین معصومی(آذربایجان شرقی)، هادی زمانی(آذربایجان شرقی)، همایون فیضی(اردبیل)، ایلیا علیایی(کرمانشاه) و محمد امین محمدی(کرمانشاه) نفرات اول این دوره شدند.

گفتنی است هفته گذشته نیز مسابقات چهارجانبه کشتی فرنگی نوجوانان نیز برگزار شد که تیم اردبیل قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

خبرنگار: حسن علی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مهدی کلانتری کشتی گیر اردبیلی نائب قهرمان کشور شد

پ اسفند ۱۸ , ۱۴۰۱
در رقابت های کشتی فرنگی امیدهای کشور مهدی کلانتری کشتی گیر اردبیلی نائب قهرمان شد. به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان اردبیل، رقابت های کشتی فرنگی امیدهای کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اسفند به میزبانی گیلان (انزلی) برگزار شد. مهدی کلانتری در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نایب قهرمان، آرمین […]

You May Like

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع