کشتی باید مورد حمایت ویژه قرار گیرد / تلاش می‌کنیم در المپیک پاریس بهتر از توکیو باشیم

دبیر فدراسیون کشتی با تاکید بر لزوم حمایت ویژه از ورزش کشتی گفت: فدارسیون تلاش می‌کند کشتی‌گیران کشورمان در مسابقات المپیک پاریس بهتر از توکیو ظاهر شوند.

ابراهیم مهربان روز سه شنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان اردبیل اظهار کرد: مسئولان باید بیش از پیش از رشته ورزشی کشتی حمایت کنند چرا که موفقیت کشتی‌گیران در میادین بین المللی و جهانی علاوه بر خوشحالی مردم، ریشه در مذهب و فرهنگ این سرزمین دارد.

وی اضافه کرد: کشتی به عنوان ورزش اول کشور در میادین و بزنگاه‌های مختلف برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کرده و باعث افزایش غرور ملی شده است.

دبیر فدراسیون کشتی با بیان اینکه فدراسیون کشتی برنامه‌ریزی خوبی برای حضور مقتدرانه کشتی‌گیران کشورمان در مسابقات بین المللی و جهانی کرده است، اظهار کرد: برنامه میان مدت فدراسیون موفقیت کشتی گیران کشورمان در المپیک پاریس نسبت به المپیک توکیو است.

مهربان حضور کشتی‌گیران نونهال و جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین، حضور تیم ملی کشتی نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا در قرقیزستان، اعزام کشتی گیران آزاد و فرنگی کار کشورمان به مسابقات رنکینگ (رتبه بندی) در کشورهای تونس و ایتالیا، و حضور کشتی گیران کشورمان در مسابقات کشورهای اسلامی در ترکیه و رقابت های قهرمانی جهان در تمامی رده های سنی در صربستان را از برنامه‌های پیش روی فدراسیون کشتی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: با تلاش رئیس فدراسیون تمامی مسابقات کشتی به صورت زنده از صدا و سیما پخش می شود که این امر باعث جذب جوانان به این رشته ورزشی و ایجاد انگیزه در آنها می‌شود و باید از این فرصت برای پیشرفت و توسعه ورزش کشتی استفاده کرد.

همه باید تلاش کنیم کشتی اردبیل به جایگاه واقعی خود برسد

دبیر فدارسیون کشتی کشورمان درخصوص جایگاه ورزش کشتی در اردبیل هم گفت: کشتی در استان اردبیل دارای پیشینه و فرهنگ غنی است به طوری که اگر به گذشته کشتی این استان دقت کنیم بیشتر مربیان و قهرمانان کشتی اردبیل از قشر فرهنگی و معلم بودند.

مهربان گفت: استان اردبیل در دهه‌های گذشته در کشتی فرنگی قطب ایران بود و همه باید با اتحاد و وحدت تلاش کنند که کشتی این منطقه به جایگاه حقیقی خود در این رشته ورزشی برسد.

در مجمع انتخاباتی هیات کشتی اردبیل، قدرت حاج نوری با کسب ۲۱ رای از مجموع ۲۴ رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات کشتی استان اردبیل انتخاب شد.   

همچنین در این مجمع انتخاباتی احمد حبیبی بعنوان دبیر، فاطمه حیدروند به عنوان نائب رئیس، فیروز بیگ زاده به عنوان خزانه دار، احد پازاج به عنوان کارشناس خبره، رضا فرضی زاده، بهنام پورعشق و سودا اسمعیلی به عنوان اعضای هیات رئیسه کشتی استان اردبیل معرفی و موفق به کسب رای اعضای مجمع شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان اردبیل(گزارش تصویری)

س خرداد ۳۱ , ۱۴۰۱

You May Like

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع