نفرات پنج وزن اول مسابقات کشتی جام صفوی در اردبیل مشخص شد.

نفرات پنج وزن اول مسابقات کشتی جام صفوی در اردبیل مشخص شد.

نفرات برتر پنج وزن نخست، مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان”جام صفوی” در اردبیل مشخص شدند.

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان “جام صفوی” تحت عنوان گرامیداشت “رحیم علی آبادی” کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل در حال برگزاری است.

در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

در روز نخست این مسابقات که روز پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل در حال برگزاری است، نفرات برتر پنج وزن نخست این رقابت ها معرفی شدند.

بر همین اساس در وزن ۴۵ کیلوگرم ابوالفضل همتی از استان فارس، امیر خزایی علی آباد از مازندران، محسن حنفی عمودیزج از البرز، فرید صفری از اردبیل، امیرمحمد حاجی وند از خوزستان، رامی باسم کرومی از کشور عراق، رضا شهبازی از توابع تهران، حمیدرضا اسکندری از قم، پویا سلطان پور از استان آذربایجان شرقی و بنیامین خزلی از تهران به ترتیب موفق به کسب عناوین اول تا دهم شدند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل کرمی یگائی از خوزستان، کیارش احمدی از خوزستان، محمدرضا پرونده از لرستان، عرفان بخت آور از خراسان رضوی، بالتابای ژوسلان از کشور قزاقستان، کارو احمدی از استان کردستان، حسین میرآقایی از البرز، مهرداد اسدی رزی از تهران، محمدصادق زمانی از اردبیل و امیرمهدی شاداب از گیلان به ترتیب اول تا دهم شدند.

در ورن ۶۰ کیلوگرم آرتین لفوتی از مازندران، امیررضا ذکریائی از مازندران، میرمحمدباقر عزیزی از اردبیل، مصطفی حسینوند از خوزستان، ایلیا علی خانی از استان فارس، ابوالفضل ضیغمی از اردبیل، معراج مهمدی از خوزستان، ابوالفضل زارع اسحقی از مازندران، سیدعرشیا حسینی از توابع تهران و طاها پورصفری مرزدشتی از تهران به ترتیب در جایگاه اول تا دهم قرار گرفتند.

در وزن ۷۱ کیلوگرم محمدرضا بختی از تهران، ابوالفضل موافق از توابع تهران، پوریا حسن زاده از خوزستان، طاها نوری از مازندران، آریا اندیشه از استان گلستان، امیرمحمد اسدی زاده از کهگیلویه و بویراحمد، متین ابدالی از تهران، محمد قاسم عباس از کشور عراق، داویت سارگاسیان از کشور ارمنستان و سید ارشد حسینی از استان کردستان به ترتیب موفق به کسب رتبه اول تا دهم شدند.

همچنین در وزن ۹۲ کیلوگرم عرشیا میرزاجانی از مازندران، علی جانی خلیفه قشلاقی از اردبیل، امیرعباس پناهی از مازندران، امیرارسلان محمدی از خوزستان، ضرغام حسین علی از کشور عراق، ابوالفضل علیان تابش از تهران، محمدامین ابوالحسنی از قم، امیرحسین انصاری از استان مرکزی، امیرابوالفضل لطفی قیماسی از تهران و محمدحسین اصلانی از اردبیل به ترتیب بر سکوی اول تا دهم تکیه زدند.

در روز دوم این مسابقات نیز شرکت کنندگان در پنج وزن ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم با هم رقابت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

درخشش کشتی گیران اردبیلی در مسابقات بین المللی جام صفوی-پنج وزن نخست

ج اردیبهشت ۷ , ۱۴۰۳
درخشش کشتی گیران اردبیلی در مسابقات بین المللی جام صفوی-پنج وزن نخست

You May Like

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع