اردبیل قهرمان مسابقات چهارجانبه کشتی فرنگی نوجوانان کشور شد+عکس

رئیس هیات کشتی استان اردبیل از قهرمانی استان اردبیل در مسابقات چهارجانبه کشتی فرنگی نوجوانان کشور خبر داد.

قدرت حاج نوری گفت: این مسابقات از صبح روز جمعه ۲۸ بهمن ماه با گرامیداشت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان در سالن کارگران و با حضور استان های البرز، گیلان، کردستان و اردبیل آغاز شد.

وی افزود: در این مسابقه ۶۹ کشتی گیر با ۱۰۲ کشتی در ۱۰ وزن با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم اردبیل با نتیجه ۱۷۲ امتیاز مقام اول، تیم کردستان با ۱۴۵ امتیاز مقام دوم، تیم گیلان با ۱۲۶ امتیاز مقام سوم و تیم البرز با ۹۲ امتیاز مقام چهارم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل بیان کرد: این مسابقه برای آمادگی تیم ها و برای حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور که اسفند ماه سالجاری در تهران برگزار خواهد شد برگزار شد.

حاج نوری گفت: در این مسابقات رانا رسولی (کردستان)، امیر حسین آزادی(اردبیل)، مبین آفرین(البرز)، شایان آقایی(اردبیل)، ابوالفضل ضیغمی(اردبیل)، ماردین سلطانی(کردستان)، ایلیا ابراهیمی(اردبیل)، محمدرضا صابر(اردبیل)، علی جانی(اردبیل) و آرتین رحیمی(کردستان) نفرات اول این دوره شدند.

وی همچنین افزود: مسابقات چهارجانبه کشتی آزاد نوجوانان نیز روز جمعه ۵ اسفندماه در همین سالن برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کرمانشاه قهرمان مسابقات سه جانبه کشتی آزاد نوجوانان/ اردبیل نایب قهرمان شد

ی بهمن ۳۰ , ۱۴۰۱
رئیس هیات کشتی استان اردبیل از قهرمانی استان کرمانشاه در مسابقات سه جانبه کشتی آزاد نوجوانان کشور خبر داد. به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان اردبیل، قدرت حاج نوری گفت:این مسابقات از صبح امروز با گرامیداشت شهدای والامقام کشتی استان در سالن کارگران و با حضور استان های کرمانشاه، […]

You May Like

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع