جشنواره کشتی فرنگی پهلوانک‌ها در اردبیل برگزار شد+ عکس

دبیر هیات کشتی استان اردبیل از برگزاری جشنواره کشتی فرنگی پهلوانک‌ها با حضور ۴۳ کشتی‌گیر در اردبیل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان اردبیل، احمد حبیبی افزود: مسابقات انتخابی کشتی فرنگی پهلوانک های شهرستان اردبیل با حضور ۴۳ کشتی خردسال در ۱۱ وزن و با ۶۸ کشتی از تیم های مختلف در سالن مرحوم عباسزاده خانه کشتی اردبیل برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مسابقه که نونهالان با هیجانی خاص در کنار خانواده هایشان به سراغ حریفان خود رفتند توانستند با یک رقابت خوب و هیجانی روزی پرشور در کشتی اردبیل رقم بزنند.  

دبیر هیات کشتی استان اردبیل تصریح کرد: در این رقابت محمدرضا ذبیحی، مبین نوروزی، محمدصدرا زاهد، امیررضا شاهی، سهیل حیدری، مهیار سیدی نسب، امیرمدی نجفی، عرشیا ملازاده، امیرمحمد معز، حسین علیپور، علی نادری و امیرمحمد دانشوری مقام اول اوزان مختلف کشتی فرنگی پهلوانک ها را کسب کردند.

در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات حکم قهرمانی و مدال اعطا شد.

خبرنگار: حسن علیپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلاس کنترل، ارتقاء و دانش افزایی مربیان کشتی اردبیل برگزار شد

پ دی ۱ , ۱۴۰۱
کلاس کنترل، ارتقاء و دانش افزایی مربیان کشتی آزاد و فرنگی استان اردبیل با مدرسی محمد حدادی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان اردبیل، کلاس کنترل، ارتقاء و دانش افزایی مربیان کشتی آزاد و فرنگی استان اردبیل با تدریس محمد حدادی نماینده انستیتو کشتی طی روزهای ۲۰ […]

You May Like

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع