اردبیل میزبان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان خواهد شد

رئیس هیات کشتی استان اردبیل گفت: اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور از نوزدهم اردیبهشت ماه به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان اردبیل، قدرت حاج نوری افزود: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور به ‌منظور آمادگی برای شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی اردوی آمادگی خود را از نوزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در اردبیل برگزار و نوجوانان فرنگی‌کار ایران تمرینات منظمی را زیر نظر کادر فنی انجام خواهند داد.

او بیان کرد: در این اردو ۲۰ نفر از کشتی گیران مستعد کشتی فرنگی نوجوانان استان اردبیل نیز حضور خواهند داشت.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل افزود: این اردو با حضور اعضای تیم ملی و محسن سوریان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور از ۱۹ اردیبهشت ماه در سال خانه کشتی مرحوم جابر عباسزاده اردبیل برگزار خواهد شد.

خبرنگار: حسن علی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل اردو زد

پ اردیبهشت ۱۴ , ۱۴۰۲
تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان برای حضور قدرتمندانه در مسابقات آسیایی و جهانی اردوی آمادگی خود را در اردبیل برپا کرد. به گزارش روابط عمومی هیات کشتی استان اردبیل، سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشور گفت : این دومین مرحله از اردوی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران است که با حضور ۲۸ کشتی‌گیر از استان‌های مختلف در […]

You May Like

نویسنده

نوید رستم نژاد

لورم ايپسوم متن ساختگی با توليد سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافيک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دسترسی های سریع